31. 8. 2021

Pokyny pro účastníky školní družiny a jejich zákonné zástupce

 1. Účastníci se řídí aktuálními protiepidemickými opatřeními a nařízením ředitele školy.

2. Účastníci ihned důsledně aktualizují kontakty zákonných zástupců a žáků v systému Edookit.

3. Účastníci a jejich zákonní zástupci pravidelně sledují web školy s aktuálními informacemi. V naléhavých a akutních případech budou účastníci i zákonní zástupci vyrozuměni telefonicky, příp. emaily a Edookitem.

4. Účastnici a jejich zákonní zástupci jsou povinni denně sledovat svůj školní Edookit.

5. Účastnici dodržují  zásady osobní a respirační hygieny - je nutné kašlat a kýchat nejlépe do jednorázového kapesníku a ten neprodleně vyhodit do určených nádob (košů) a následně si umýt ruce.

6. Účastníci se zdržují v určené herně, místnosti. Při pohybu po chodbách se účastníci z různých oddělení školní družiny neshlukují. Účastníci různých oddělení ve společných prostorách vždy dodržují odstup minimálně 2 metry mezi sebou.

7.Účastnici s příznaky infekčního onemocnění nemohou do školy vstoupit. 

8. Všechny cizí příchozí osoby se řídí aktuálními protiepidemickými opatřeními a nevstupují do budovy školy a heren školní družiny.

9. V co nejkratším čase po příchodu do budovy si každý účastník důkladně 20 až 30 sekund umyje ruce teplou vodou a mýdlem v dávkovači, popřípadě provede dezinfekci rukou, a následně dodržuje hygienu rukou po celou dobu svého pobytu ve škole.

10. V případě, že účastník na sobě bude pozorovat příznaky onemocnění COVID-19 (jako např. zvýšená teplota, horečka, kašel, rýma, dušnost, bolest v krku, bolest hlavy, bolesti svalů a kloubů, průjem, ztráta chuti a čichu, apod.) nasadí si roušku a nahlásí tuto skutečnost okamžitě nejbližšímu učiteli - pedagogickému pracovníkovi.

11. Každý žák má pro tuto situaci vždy u sebe připravenu jednu čistou roušku.





Žádné komentáře:

Okomentovat